Så var julen över.

Men nyårsafton närmar sig med stormsteg! Vi ska vara här några stycken och äta 3 rätters middag och dricka vin, spela lite spel och bara mysa på. Jag tror det blir hur bra som helst :)

Nu är vi hemkommen från Ramsjö iaf, men ska dit snart igen och ta bilder på Milton som jag ska förstora och göra sånna där canvastavlor av, tycker sånna är så fina! Och eftersom pappa är fotograf så ska han få göra det, jag är inte direkt någon höjdare på att ta bilder :)

Men jag bjuder iaf på några bilder sen julhelgen.

Dagen började med ett bubbelbad :)


Mina fina pojkar.


Klapparna :)


Milton & Tomten!


Gänget.


Det här är sån skön bild, haha! Snygg var han i finbyxor och väst också :)


Juldagen.


Öppnar julklappar i Ramsjö :)


Provar nya pulkan som han fick av mormor i julklapp.




Ska lägga upp fler bilder på facebook så om ni vill se mer så får ni kika där :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åhh vilka fina bilder, Milton var riktigt snygg i sina finkläder :D

2009-12-28 @ 12:05:26
URL: http://mikalela86.blogg.se/
Postat av: Kicki

Vilka fina kläder han har!! :D Asgulligt!!! :D

2009-12-28 @ 18:48:51
URL: http://ekogatan.blogg.se/
Postat av: Gudfar

Gullunge! Saknar er massa. Kändes lite konstigt att se bilden från matbordet och inse att jag missade traditionen att komma och äta upp era rester ;)

2009-12-29 @ 23:33:19
Postat av: kickan

Tjusiga bilder Linda! :)

2010-01-02 @ 14:06:47
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0