Ramsjö.

För er som inte vet vart Ramsjö ligger så är det en liten by på 500 invånare som ligger mellan Ånge och Ljusdal.
Där spenderar vi mellandagarna. Fick fler klappar igår också :) Milton fick en åkpåse och massa andra bra saker, Bische fick en skruvdragare men eftersom han redan har fått en sån av mamma så måste vi byta den.  Jag fick en strykjärn som jag aldrig heller har ägt nån gång, haha. Så nu har jag nästan allt jag behöver i hushållet :)

Det är så skönt att inte vara hemma stan just nu. Allt hysteri med denna mellandagsrea. Dom åren som jag har jobbat på mellandagsrean så är ju folk rabiat alltså, sliter i grejerna som nå galningar. Jag skulle då aldrig ge mig ut på rean, tycker inte att det är värt att trängas med allt folk och så kanske man spara en par hundra. Nej jag väntar tills allt har lagt sig lite så går jag ut och shoppar då istället :)

Funderar på om vi ska ut på premiärturen med Miltons nya pulka idag :) Är ju dock ganska kallt så vi får se..

God fortsättning på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0