minusgrader.

Nu känns det verkligen att det är vinter, idag när vi var ute å gick höll jag fan på att frysa ihjäl. Men som jag har sagt förut, det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder. Och idag så hade jag verkligen klätt mig dåligt!

Tänkte bara skriva några rader, är så trött så det blir sängen snart.

Sara är här ikväll, hon har bjudit på jätte goda vårrullar! Sånna måste jag lära mig att göra :)
Har också hämtat ut tapeterna idag, fan vad snyggt det kommer bli när det är klart! Bilder kommer sen..

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej! Vi vet inte riktigt beror på när köket och snickaren och målaren är klar med allt. Men hoppas innan jul :) Ska bli spännande att se :)

2009-12-02 @ 23:16:24
URL: http://ljuvt.blogspot.com
Postat av: Maggan

Jag har då hellre kallt än bara regn! Så gilla läget :-)

2009-12-03 @ 12:25:15
URL: http://karinmargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0