Julklapps -panik!

En vecka kvar till julafton och jag har mina systrar och Milton kvar att köpa julklappar till. Börjar känna mig lite smått stressad. Vad ska jag köpa till Milton??? Hittade ett par fräna cheap monday jeans på nelly som jag bara var tvungen att köpa, så dom ska han få :) men sen då? Måste på barnens hus och kika lite. Men nu jobbar ju jag på lördag, måndag och tisdag så om jag inte åker iväg imorgon så måste jag fixa allt dagen innan julafton. Jag hatar att jag gör så här varje år, väntar in i sista sekund.

Dagen idag då. Har inte gjort nånting! Vi skulle egentligen upp till Jane på en bebisträff, men jag har hört att det inte är bra för barn som är så här små att vara ute när det är så här kallt, dom kan få svårt att andas och så. Så idag har vi hållt oss inne. Milton var ju tvungen att sova inne också, och det är en himla skillnad alltså på när han sover inne och ute. Idag sov han bara i 50 minuter, när han sover ute så brukar han oftast sova ca 2 timmar.

Nu -byta bajsblöja


Kommentarer
Postat av: emma

Tack! Jag gillar gratis stilmallar =)

2009-12-17 @ 21:06:17
URL: http://emmaotterbo.blogg.se/
Postat av: Kicki

Du kan ju tävla om ett armband på min blogg nu.. fast det blir en sen julklapp för tävlingen avslutas 27/12 :)

2009-12-17 @ 22:30:10
URL: http://ekogatan.blogg.se/
Postat av: Jane

tar det sen, orkar inte skriva ner allt =)

2009-12-18 @ 21:50:11
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0