Jag hade tydligen varit en snäll flicka i år! ;)

Jag hade faktiskt inte en aning om att jag hade varit så snäll! Fick massor av bra klappar, var länge sen jag fick så många faktiskt :) och jag som trodde att det skulle bli mindre i år med tanke på att milton finns nu.
Jag fick presentkort på Make up store, H&M, Gina Tricot och så fick jag ett presentkort på att gå å göra naglar av min älskling :) Elvisp, vattenkokare, sängkläder och massa andra sånna där bra att ha saker som jag hade önskat mig. Jag har aldrig ägt en elvisp faktiskt, haha.
Milton fick så klart också massor av klappar, mest kläder, pengar och någon enstaka leksak. Tack gud för att vi inte fick så många leksaker :)

Om ett par timmar så packar vi in oss i bilen och drar till Ramsjö. Ska dit och fira jul med farmor, pappa och alla andra. Ska bli mysigt. Speciellt för farmor som inte har träffat Milton sen han var en månad gammal.

Ska lägga in bilder från julhelgen när vi kommer hem!
God fortsättning allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0