Halvklart.

Tapetseringen börjar sakta men säkert bli klart. Grabbarna orkade inge mer ikväll så resten blir imorgon.
Våran dag har sett ut så här:
Jag & Milton klev upp 8 imorse, trött som en gnu var jag alltså. Alla andra vaknade runt 10, då blev det frulle och kaffe. Jag, Sandra, Bella och Milton mös på medans bische slipade klart och spacklade väggarna. Efter det var klart så åkte vi å handlade. Blev hemmagjord pizza till middag, blev skit gott! Nu har jag paltkoma och tänker ligga i soffan resten av kvällen. Nåogn som har något bra filmförslag?

Tänkte dokumentera med bilder, men så klart så var det slut på batteri i kameran, eller så har det gått sönder. Hmm..

Dessutom så är jag sugen på vin också, varför åkte jag inte på bolaget idag? Jag vet ju vart det finns, haha ;) Men har man paltkoma så har man..

Kommentarer
Postat av: Sophie

Mm, ska bli skönt. Nej, det ska jag nog inte. Men man vet aldrig. Var du hemma något innan Milton föddes?

2009-12-06 @ 00:42:53
URL: http://ljuvt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0