Grattis farmor!

Miltons farmor alltså :) Det ryktades om att det var 25 hon fyllde, och isf så tror jag att hon är världens yngsta farmor, haha.
Vi ska dit så fort pappan i huset kommer hem. Käka middag och förhoppningsvis lite tårta :)

Idag tog vi oss en prommis upp till Jane, barnen var lite sura idag, inte Kendra så klart som alltid är glad :) Men Milton somnade nu när vi gick hem i vagnen så förhoppningsvis är han lite gladare när vi ska till farmor.

Imorgon så bär det av till oviken. Äntligen ska jag få snusa på tvillingarna! Jag känner på mig att jag kommer bli bebissjuk igen :) När jag ser så små bebisar så fattar jag inte att Milton har varit så liten, och ändå så var det inge länge sen. Men han kommer alltid vara min lilla bebis, oavsett hur gammal han än blir :)

I förra inlägget fick jag 10 kommentarer, ungefär så många som jag vet som läser. Kommentera mera!

Kommentarer
Postat av: macknow

ja, just det ja! jag läser ju också! =)

2009-12-09 @ 22:39:29
URL: http://macknow.blogg.se/
Postat av: Maggan

Hej hej, här är jag,,,,



Kramis Maggs

2009-12-10 @ 15:43:07
URL: http://karinmargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0