Godmorgon!

Så ännu en dag med typ -25. Jag hoppas att det blir varmare under dagen. Fan man vill ju inte ens gå ut när det är så här, och speciellt inte med Milton.
Vi försökte trotsa kylan igår och var på stan en sväng, men det gör jag inte om. Jag höll bokstavligt talat på att frysa ihjäl! Kändes det som iaf :) Var lite avundsjuk på Milton då när han låg och myste på i vagnen :)

Idag ska vi iaf åka och handla till nyår, ska även åka och kolla på en ny bilstol till Milton. Vi fick en av pappa och dom som dom har haft sen Elsa var liten, men den passade inte så bra i våran bil. Fan och jag som trodde att vi skulle slippa den utgiften, ja vi får se hur det blir..

I eftermiddag ska vi åka och lämna Milton hos hans farmor också. Hon ville låna han över natten så hon får väl göra det då :) Första gången han sover där så det blir spännande :)
Så ikväll ska vi unna oss och gå på bio! Var ett bra tag sen nu faktiskt. Vi ska se Avatar, har hört att den är riktigt bra!

Nu ska vi gå och äta lite frukost, sen skulle jag helst vilja slumra till en stund till men vi får väl se vad Milton tycker om den saken :)

Kommentarer
Postat av: Maggan

God fortsättning :-)

Å jag vill också se Avatar, verkar va precis i min smak!!



Gott Nytt 2010

2009-12-29 @ 12:42:58
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: Sophie

Härligt att ni får vara bara ni två en kväll med lite mys och bio. Hoppas ni får en super fin kväll.

2009-12-29 @ 15:10:32
URL: http://ljuvt.blogspot.com
Postat av: Joanna

ja fy tusan så kallt de är.. huua! Hoppas ni får en riktigt mysig kväll,på tu man hand.. Man behöver det ibland.. ;) Kram

2009-12-29 @ 20:52:45
URL: http://joannaolowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0