Gamla vänner.

Jag har haft en sån mysig dag tillsammans med Kajsa och hennes (inte så lilla längre) son Liam :) Guuud vad jag har saknat henne! Vi som alltid har varit så bra vänner har knappt umgåtts nånting på 2 år. Varför? Ja från början var det väl mest mitt fel, jag var nog inte riktigt mig själv sommaren -07, sen fick hon barn och hade fullt upp med det. Sen träffade jag bische och vi fick barn och har haft fullt upp med det :) Men nu ska det verkligen bli en ändring på det. Vi trivs så bra i varandras sällskap och kanske ännu bättre nu när båda har barn :)

Nu när jag tänker efter så är det några vänner från förr som jag verkligen saknar. Det är synd att man inte umgås längre, kanske växer man ifrån varandra? Jag vet inte riktigt.
Samtidigt är jag super glad för de nya vänner som har dykt upp i mitt liv.

Lite bilder från idag.


Kajsa, Liam och lilla Milton


Liam & Milton pussas :D


Både ledsen och trött, men han är söt ändå :)

Kommentarer
Postat av: emma

får mig faktiskt en tankeställare när jag läser... Jag har ofta tänkt på dig och Kajsa. Du får hälsa henne så mycket!

2009-12-16 @ 20:28:54
URL: http://emmaotterbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0