Det är så typiskt!

När man för en gångs skull är sugen på att dricka och man har fått erbjudanden från höget till vänster, nej då har man ingen barnvakt. Hur ofta gör mamma nånting då, och ikväll skulle hon på julbord så klart :)
Äh kanske är lika bra det, då slipper man vara bakfull imorgon. Och det är ingen dans på rosor att vara bakis när man har en liten bebis, man har helt enkelt inte tid med det :)
Bische ska iväg å träffa några kompisar ikväll och det hade han bestämt innan så nu kan ju inte jag säga nej till det. Men vad fan ska jag göra då? Kan någon komma å hålla mig sällskap! :) Jag har brieost och kex ;)

Kommentarer
Postat av: sara

hade gärna stannat kvar:) men vi får gå ut nått gumman:) tack för idag :) pösssss

2009-12-13 @ 02:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0