Det är ju roligt!

Ja jag tycker ju faktiskt att det är roligt att baka! har liksom inte insett det förän nu :)
Jag & syster gjorde morotskaka idag, den blev inte så super god som vi hade tänkt oss, men den gick ju att äta iaf ;) Nästa bak så blir det knäck, det är gött de! Och nu när det är jul (snart) så får man ju faktiskt gotta sig lite extra :)

Det har ju varit så härligt väder idag också, och jag skäms nästan när jag säger att vi inte ens har varit utanför dörren. Skulle egentligen gå upp till Jane idag och baka bullar å dona på, men då kom ju Madde så det blev lite ändrade planer.

Sitter just nu med färg i håret, ska bli typ röd/brunt. Jag hoppas det blir bra. Hade sån jävla utväxt så jag var tvungen.

Bjuder på en gammal bild sen jag var gravid. Snygg pose! :)


Saknar dig Tommy!



Kommentarer
Postat av: Sophie

Absolut det ska jag :) gud va kul. Få träffa dig och Milton. Börjar som sakta att ta sig där hemma. Har ni fått upp era nya tapeter? Ha en fin dag.

2009-12-02 @ 14:14:25
URL: http://ljuvt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0