2 dagar kvar.

Och jag är inte färdig för fem öre! Har julklappar kvar att köpa, måste slå in ALLA julklapparna imorgon kväll plus att jag måste åka å handla mat och sånt. Ser inte fram emot morgondagen!
Som tur är ska Madde sova här inatt så vi kan hjälpas åt imorgon bitti så att vi kommer iväg i tid. Jag har haft så ont i huve idag och stressad till tusen, har varit nära till gråt många gånger. Är det meningen att det ska vara så här inför jul? Det ska ju vara så mysigt och härligt.. Helst hade jag velat spela bingolotto imorgon och bara myst på, men det har jag inte tid med. Längtar så till julafton. Då ska vi BARA mysa hemma hos mamma hela familjen.

Nästa år då ska jag inte göra så här. Då ska jag ha köpt klart alla julklappar i november för jag orkar verkligen inte hålla på så här. Nästa år ska jag ju jobba massa i jul också så då kommer jag absolut inte ha tid att fixa allt dagen innan julafton. Tack och lov att jag är mammaledig just nu! :)

Nä nu ska jag inte sitta här och deppa längre. Ska ta mig en kopp kaffe och kolla på Ugly Betty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0