07.14

I typ en veckas tid nu så har Milton vaknat exakt på minuten, 07.14. Haha jag ler för mig själv varje gång jag kollar på klockan när jag hör han på morgonen :) Igår gick vi och lade oss väldigt tidigt, tror klockan var typ halv 9. Milton vaknade inte förän halv 6 imorse och ville äta, sen somnade han om och vaknade då 07.14, men ändå så är jag lika trött! Känns ju som att det spelar ingen roll vilken tid jag lägger mig. Skulle verkligen behöva en 12 timmars sömn känns det som. Kanske att man får det när Milton är typ 18 eller något, haha ;)

Tisdag idag och inte inte fan är det några desperata hemmafruar på tv:n! Det är verkligen SUCK! Vad ska man göra ikväll då?
Madde skulle komma hit efter hon var klar på körskolan, så vi får väl se om vi kollar på någon film eller något. Filmtips?

Kommentarer
Postat av: Renée

Hej Linda, vilken fin blogg du har =)

Kan tipsa om Berocca, det har jag börjat dricka nu för att få mer energi....tror faktiskt att det funkar. Beträffande filmtips så går ju Bridget Jones på tv;n nu..oslagbar =)

kram Renée

2009-12-15 @ 21:26:58
Postat av: Joanna

hej, jag läser ju också..:) såg att du undrade de i ett tidigare inlägg.. ;) Hoppas allt är bra med er.. Kram

2009-12-15 @ 23:01:28
URL: http://joannaolowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0