what to do?

Regn.. suck.
Skulle egentligen åka till Sandra idag, men bella vart fortfarande inte helt frisk än och det är ju dumt att chansa. Skulle egentligen äta lunch med Sara och Tommy idag, men dom sov så länge så det blev inget heller. Skulle egentligen åka och grilla idag när Bische slutat jobba, men det regnar så det blir inget heller.
Så vad ska man göra?

Milton skulle behöva sova en stund, så vi kanske ska ut å gå en sväng i regnet iaf. Skulle behöva gå på Willys och handla några delar.

Det blir pannkaka till middag idag. å ikväll ska jag å Bische ha lite myskväll, länge sen vi gjorde något bara han och jag. Så jag håller tummarna för att Milton är snäll och vill sova :) Jag vill se Ice Age 3!
Twilight var iaf en av dom bästa filmerna jag sett! Längtar tills den andra kommer ut, den ska jag se på bio!

Nu -kaffe!

Kommentarer
Postat av: Jolin'

Tack så mycket!

Ja, och bloggen är som min hjälp nu att lätta på mitt hjärta efter allt som hänt, blir som en terapi.. att få skriva av mig. :)

Det gör så fruktansvärt ont och man kunde aldrig tro att det skulle hända en själv, men sen när man väl står där.. står man där tom, med tusen frågar som aldrig går att besvara.

Den ständiga frågan ; VARFÖR?! '' .



Jag tänkte göra ett inlägg senare om vad som hände Jessica..

2009-08-16 @ 18:56:24
URL: http://barajolin.blogg.se/
Postat av: Jolin'

Tusen tack :)

2009-08-16 @ 19:24:18
URL: http://barajolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0