Vilken natt!

Jag är fortfarande i chocktillstånd! :) Imorse när Bisches klocka ringde kl 6 så vaknade jag till lite, kollade på bische och frågade om klockan verkligen var 6. Ja svarade han och jag sken upp som en sol. Milton hade sovit hela natten! och han fortsatte sova till halv 8. Snacka om att jag är en glad mamma idag! :) Men även fast jag har fått sova en hel natt så känner jag mig ändå lika trött som vanligt, knepigt..

Solen skiner på oss idag också!
Ska försöka få Milton att sova en stund nu så att jag kan äta frukost och städa undan lite här hemma.. Sen blir det ut i solen! Jag vill nästan inte gå ut med den där fula vagnen, igår när vi var uppe i lillänge och kikade så tog jag bärselen istället, haha.

I eftermiddag kommer Bisches moster hit och hälsar på. Ännu är inte besöken över :) Men jag tycker bara att det är trevligt! Har dock slut på bullar i frysen så jag måste gå på affärn och handla något fikabröd, känner inte för att baka idag.

Ha en riktigt härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Mary Elle

ååh, linda sådär kände jag också.

även om jag fick sova en hel natt kände jag mig aldrig utvilad, och så kan det faktiskt fortfarande vara, och ändå har julian sovit hela nätterna i två månader nu typ. men med tanke på hur lite man har fått sova, så tar det väl bra länge innan man är back on track igen ;P

2009-08-08 @ 10:31:59
URL: http://missweed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0