Söndag.

Så var denna söndag snart över. Men innan det är dax för att sova ska jag och min kära sambo kolla på en film! Tänkte se den här nya X-men. Jag sa alltid förut att jag hatade dom filmerna, innan jag hade sett någon, haha. Nu tycker jag att dom är jätte bra :)

Blev som sagt pannkaka hemma hos mamma idag, hon hade gjort med fläsk i, ännu godare!
Milton spydde över hela sig när vi var där så han fick ta sig ett bad :)

Vi har funderat mkt på det här med hus å allt.. å nu har vi kommit fram till att vi ska bygga ett istället. Vi ska inte bygga, Älvsbyhus ska göra det åt oss :) Vi har kollat på ett där som kostar strax över 1 miljon, och då är det nyckelfärdigt, bara att flytta in. Men då är det ju en tomt man måste ha, och det är ju inte världens lättaste att hitta en bra tomt till ett bra pris hyfsat nära stan. Och sen måste vi ju prata med banken också självklart. Men detta blir nog inte akutellt förän till nästa sommar kanske.. Och sen så har jag hört att Älvsbyhus har typ 1 års väntetid också. Så vi får se när det blir! Vi tänkte iaf prata med banken så snart som möjligt.

Jaha nu somnade Milton i soffan.. Måste väcka han igen snart för annars kommer han ju inte somna sen.

Snart blir det alltså söndagsmys!


Kommentarer
Postat av: ellen

musiktips? (A) ^^

2009-08-16 @ 21:11:55
URL: http://ellenlinde.blogg.se/
Postat av: Anonym

allt möjligt faktiskt! ;)

2009-08-16 @ 22:43:12
URL: http://ellenlinde.blogg.se/
Postat av: THERÉSE

härligt att upptäcka nya filmer! ^^

2009-08-17 @ 12:50:06
URL: http://tettelush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0