snabb update..

Jag å Milton klev upp vid halv 10 idag, skönt att sova så länge. Men då har han ju inte sovit nå bra alls inatt. Undra om det beror på att han känner att han inte är hemma? Hoppas han sover bättre inatt.
Bische åkte till Sollefteå halv 8 imorse.
Milton tar sig en powernap nu så jag ska ta å hoppa in i duschen. Ska följa med mamma ner till stallet, Tommy och Stefan skulle också komma dit. Får se om vi får dom att rida :) För jag vågar då inte iaf, haha.

Blir 3 rätters idag :) Skagentoast till förrätt, fläskfile och potatisgratäng till varmrätt och efterrätten vet jag inte riktigt än. Men gött ska det bli!

Kommer antagligen inte hinna uppdatera något mer idag.
Börja sakta mer säkert känna mig taggad för ikväll :) vi kommer säkert få det huuur kul som helst, förhoppningsvis ;)

Ciao.


Kommentarer
Postat av: Mary Elle

åh, ha så mysigt linda. och försök koppla av, och ha roligt. det är du/ni värd. puss!

2009-08-29 @ 12:12:47
URL: http://missweed.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Klart vi ska ha skitkul :D

Nu ska jag bara hitta något att ha på mig haha...

2009-08-29 @ 15:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0