Premiärturen :)

Imorgon ska vi ut och slå klackarna i taket för första gången på snart ett år! Eller vi var faktiskt ut en gång när jag var gravid, när Linda Bengtzing spelade på Huset. Men annars så har varken jag eller bische varit ut. Och det har inte varit för att jag har sagt till bische att han inte får gå ut som säkert många tror nu, haha.. Nä han ville helt enkelt inte, han vill nog inte nu heller, men jag tänker tvinga han ;)
Milton ska vara hos mamma imorgon då, kommer gå jätte bra. Jag har slutat oroa mig nu när han är där för jag vet att han har det minst lika bra där som han har hemma.

Nu sitter jag å väntar på att mamma ska komma å hämta mig, vi ska åka å handla lite grejer till dopet. Maten och de ska vi köpa nästa vecka, men dukar och sånt ska vi köpa idag.
Bische åker till Sollefteå imorgon bitti och hämtar grejerna som vi fick av hans morfar, bla en cykel så han måste ha mammas bil eftersom vi inte har någon dragkrok. Så vi tänker sova hos mamma ikväll, jag vill ju inte heller vara ensam hemma hela dagen imorrn. Tommy & Stefan kommer också till mamma imorgon, vi tänkte äta middag där innan vi ska ut.

Blir förpartaj här imorgon med singstar, hör av er om ni vill komma! :)




Kommentarer
Postat av: Maggs

Äsch då, har lite långt att åka, men kanske dyker upp en annan gång :-)

Ha så kul



Trevlig helg

2009-08-28 @ 16:02:57
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: Jane

precis va jag skulle skriva :)

2009-08-29 @ 14:41:18
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0