Ont i huvudet.

Den här dagen började rent ut sagt skit. Milton har sovit jätte dåligt inatt så jag vaknade upp med världens huvudvärk. Strax efter det så började jag å bische tjafsa om en skit grej egentligen, men det gör ju inte saken bättre när man redan är på dåligt humör!

Känns dock mycket bättre nu. Ska ta mig två alvedon och en kopp kaffe så blir det säkert ännu bättre! :)
Vi ska bege oss till mamma snart.. Ikväll ska jag fan se Twilight, har sagt att jag ska se den flera gånger nu men ikväll då blir det.

Orkar inte skriva så mycket mer nu. Ha en härlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Marielle

har du inte sett den än?

jag har blivit helt såld på den, sett den 7 ggr nu :) haha. . + att jag har köpt böckerna!

2009-08-15 @ 14:24:26
URL: http://mariellesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0