Mot Solletfteå!

Håller på å packar för fullt, men tog en liten paus med kaffe framför datorn.
Vi ska dit och hjälpa bisches morfar att flytta, ska bli kul att träffa alla dom igen, bisches moster med fam ska nämligen också dit :)

Har bara varit hemma hela dagen idag, jag å Milton har badat och donat på.

Jag måste bara få avreagera mig lite grann.. Igår så var vi och fikade på det nya fiket på Domus, Törners numera. Jag tänker då ALDRIG mer gå dit. Det var trångt som fan, man kommer ju knappt in med varken barnvagn eller rullstol, dåligt fika och otrevlig personal. Nä fy, inget jag rekomenderar!
Igår när vi satt där å fikade så fick jag världens idé! :) Jag ska öppna ett "mammafik", där det finns gott om plats för barnvagn, bra och billigt fika och en liten hörna där barnen kan leka. Jag tror faktiskt på det :) för tänk alla mammor som är mammalediga som åker på stan och fikar ganska ofta (jag gör iaf det, haha), tror man kunde tjäna bra med pengar där :)

Var också och lämnade in min dator för lagning igår så nu måste jag å bische samsas om hans dator, undra hur det kommer gå då, haha. Hoppas det går fort iaf.

Nu måste jag packa det sista innan bische kommer hem, sen drar vi!
Tack ni som kommenterade det förra inlägget också! :)

Kommentarer
Postat av: Maggan

Sollefteå?! Där har jag min kusin och i Långsele min moster, morbror och mera kusiner.



Kram å trevlig resa

2009-08-21 @ 18:05:39
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: Jane

ja boka in mig på den där fik idén! ;)

2009-08-22 @ 11:06:12
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0