Matvrak.

Min lilla (inte så lilla längre egentligen) bebis är ett litet matvrak. Först gav jag han mat vid 6 tiden hemma hos sara, han åt då 90ml, sen vid halv 8 tiden ville han ha mat igen när vi var hos Cimona. Och sen när vi kom hem så åt han 150ml! Han har aldrig ätit så mkt, han brukar oftast äta 90, och nån gång ibland 120. Han börjar bli stor nu mammas lilla bebis!

Sitter å försöker ladda upp bilderna från Gbg på facebook men det går ju fan inte.
Orkar inte lägga upp någon här nu heller. Får bli imorgon.

Jag har hittat min mobil nu som jag ska köpa så fort den kommer ut. HATAR min Samsung, inte för att det är samsung, men jag ska aldrig mer ha touch, det är en sak som är säker!

Börjar känna mig lite seg nu så man kanske ska inta sängen. Nu är Bisches semester slut också så nu får jag inte lyxa med att ha han hemma längre :( Tur att jag har Sara som bor så nära iaf :)




Super snygg tycker jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0