Lite bilder.

Milton och pappan är hos farmor och hälsar på. Skönt med lite egen tid.
Idag så har Milton varit så himla snäll, han ler nästan hela tiden nu och då smälter ju jag :) min lilla sötnos.

Jag är så sjukt godis sugen! Tror nästan att jag har blivit sockerberoende sen vi var i Götborg haha.

På tal om göteborg så tänkte jag bjuda på några bilder därifrån.. Har lagt upp många fler på Facebook.

1. Jag och älskling på väg ner.
2. Väl framme fick vi fika av Stefan & Tommy :)
3. Lillasyster Michaela.
4. Gudfar och Milton.
5. Lilla sötnosen.
6. Mamman och Milton.
7. Bische är mallig för att han vann en Toblerone :)
8. Ett stort leende!



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0