Känner mig otroligt pigg.

Idag för en gångs skull! Milton vaknade inte förän 6 imorse å sen somnade han om och sov till halv 9, så skönt!
Så snart kommer Katja hit, vi ska ta en promenad ner på stan. Jag ska köpa dom där skona (var ett jävla tjat på dom jag vet, haha) och så ska jag kolla på en slips till Bische som han ska ha på dopet. Jag beställde en rosa klänning från nelly igår så jag tror jag ska försöka hitta en rosa slips till han så att vi matchar lite :)

Längtar så mycket tills vi ska till Sundsvall nu. Jag, Mikaela & Sara ska åka dit sista helgen i September och bo på hotell en natt. Jag ska köpa en sånt där skoskåp i ek som jag ska ha i hallen, och ett vitirinskåp till vardagsrummet på IKEA.

Måste bege mig till pappa någon dag här framöver också, han ska ta foton på Milton som jag kan rama in och sätta upp på väggarna i vardagsrummet, är så tomt för tillfälligt! Tänkte fråga om Sara ville göra mig sällskap.

Ska gå å borsta tänderna och göra kaffe nu å vänta tills Katja kommer..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill också följa med såklart!!!!

2009-08-20 @ 19:06:57
URL: http://lillis85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0