Husdrömmar.

Vi har pratat väldigt mycket om hus nu på sista tiden. Vart man ska bo, hur mycket man ska lägga på ett hus osv..
Max 2-3 mil från stan. Skulle vara bäst om vi fick tag på ett lite billigare hus och sen renoverar man som man själv vill ha. Ska iaf renovera köket och toaletten i vilket hus vi än flyttrar in i :) sen resten får man ta lite eftersom..
Det Bische är mest intresserad av är ju garage så klart. Det som jag tycker är så mysigt är att dona på ute och i trädgården och så :) Vill ha stor tomt så Milton kan vara ute å leka mycket när han blir större.

Vi tänkte dock vänta tills jag har börjat jobba igen, men då kom ju jag på en idé att jag kan ju börja jobba varannan helg typ när Milton är ett halv år eller något. För då har ju jag typ samma inkomst som jag har när jag jobbar.
Så vi tänkte faktiskt boka en tid på banken och höra hur mycket vi får lån på, och sen ska vi börja titta runt lite.. Så kanske att vi blir husägare till våran/sommaren då! :)

Är så trött idag. Milton har sovit så dåligt inatt. Jag kom inte i säng förän halv 12, jag å Madde kollade på Marley & Me, en roligt film iaf :) sen vaknade Milton första gången halv 3, sen vaknade han varannan timme ända tills klockan 8. Vet inte alls vad det var med han inatt, kanske hade lite ont i magen. Nu är han en glad bebis iaf :)

Tvätta är det jag ska sysselsätta mig med idag.. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Therese

Sant sant, blir væl september, oktober.. men som nu e lite før tidigt. før milton e ju 1 månad ældre med, så de blir ju typ samma ålder.

2009-08-13 @ 11:15:40
URL: http://misstezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0