Härliga söndag!

Jag har numera börjat lära mig att tycka om söndagar, förr så var söndagar det värsta jag visste. Antingen låg man bakis, eller så hade man aldrig något att göra.

Idag så vaknade vi upp till sol, härligt! Bische håller på å gör frukost till oss, blir toast idag, söndagsfrukost :) Sen ska vi göra oss iordning och åka å byta bil med mamma för några timmar eftersom hennes är mkt större än våran, sen ska vi åka och hämta sänggaveln på bisches jobb som han har gjort alldeles SJÄLV, är väldigt stolt över min älskling :) min kära kollega Hans verkar ha fixat min dator utan att dom behövde skicka iväg den till verkstaden, så vi ska förbi elgiganten å hämta min dator också.

Kom hem sent igår från Sollefteå, Milton var så trött stackarn. Han somnade ju i bilen men sen var jag ju tvungen att väcka han när vi kom hem för att byta blöja och mata, han var så trött att han knappt orkade äta något.
Hade en trevlig dag iaf, tycker mycket om dom som jag har träffat hitills i bisches släkt. Och det är ju tur :)

Kanske ska till Sandra och spela spel ikväll, men det beror lite på.. Milton har ju börjat gå å lägga sig vid 8 tiden, och får inte han lägga sig då så blir han så himla gnällig. Iof så kan han ju sova i vagnen, men då måste jag ju ändå väcka han när vi ska åka där ifrån för att sätta han i bilstolen och sen igen när vi kommer hem för att lägga han i sängen. Ja vi får se helt enkelt.

Nu är frullen klar, sen ska jag njuuuta av våran familjedag :)

Kommentarer
Postat av: Mary Elle

åh, toast. så sjukt gott ju ;D

2009-08-23 @ 14:09:28
URL: http://missweed.blogg.se/
Postat av: Mary Elle

sv; ja verkligen jätte roligt. sist jag uppträde var det på fröjdholmen, och det var så himla lite folk. så jag är glad över att det är i stan den här gången :)

2009-08-23 @ 18:41:20
URL: http://missweed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0