Graviditetskilon.

Börjar känna mig riktigt taggad till att börja träna. I Oktober ska jag sätta igång tänkte jag, hade inte råd att skriva in mig den här månaden eftersom vi ska ha dop nu.
Efter förlossningen så gick jag ner nästan allt, hade bara 4 kg kvar. Men sen efter jag slutade amma så gick jag upp 3 kg bara så där. Dåligt less jag blev då. Men allt det ska bort och lite till också, vänta bara :)

Hade en mycket trevlig kväll igår, vi spelade Med andra ord och Buzz. Sandra och Bella stannade kvar och sov över, det var mysigt :)

Ikväll ska vi på kalas Björn och Kimberly.

Känns nästan som att inte tiden räcker till ibland.. Har fullt upp hela dagarna, men nästa vecka har jag besämt mig för att ta det lugnt. Har inte varit hos mamma på flera dagar nu heller! Så nästa vecka kanske det blir mys hemma hos mamma då :)


Kommentarer
Postat av: Marielle

Okej, nice :)

Ja, jag fick också till nån rödbrun färg på håret.

Men vet ännu inte riktigt hur jag ska klippa mig.

2009-08-27 @ 16:37:07
URL: http://mariellesvensson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Skönt å komma igång med träningen, jag har inte bestämt mig om jag ska börja på step in än, men det hade ju varit kul :D

2009-08-28 @ 09:05:53
Postat av: Stefan L.

Kul med träning! Jag ska eventuellt börja träna med brorsan vid nästa studiebidrag, ska inhandla lite med det jag kommer få nu i slutet av september :)



längar till dopet :D!

2009-08-28 @ 10:00:20
URL: http://showsegna.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack för en helkväll med pizza, spel och massa mys =) Syns på lördag =)=)

2009-08-28 @ 12:48:36
URL: http://lillis85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0