gnäll, gnäll & så gnäller vi lite till..

Milton har varit på sitt gnäll humör idag. Hela tiden när vi lunchade med Frida skrek han, sen skrek han lite till när vi gick på stan, och sen skrek han ännu lite mer på bussen hem. Men sen när vi kom hem så lade jag han på sitt täcke framför tv:n, då blev allt bra igen. Han kanske bara ville hem helt enkelt :)

Imorgon är det äntligen dax för klippning och färgning av mitt hår. Vet fortfarande inte hur jag vill ha det, men Erika kommer nog på något bra som vanligt :)
Bische ska också klippa sig, så att hela familjen är fina till dopet :)

Har nyss lagt Milton så nu tänkte jag dricka en kopp kaffe och se om det finns något bra att se på tv:n.
Är så glad för att han är så lätt att lägga (oftast iaf), sen brukar han vakna runt 4, och sen igen vid 7. Om jag är jätte trött då så brukar vi somna om till 9. Det är så skönt att han har börjat sova bättre nu, när han var nyfödd så vaknade han typ varannan timme..

Ska fråga min sambo om han vill göra mig sällskap i soffan nu :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för kommentaren i min blogg :-)



Det skulle vara jätte kul.. Nästa vecka passar dom flesta dagar för mig.. Den här veckan är det ganska mycket jobb o annat.. Funkar dom flesta för dig? Prata med Tommy och hör vilken dag han kan.. Så tar vi nån ;-) Imorgon skulle faktiskt också funka..

Kram kram

2009-08-26 @ 08:22:52
URL: http://nothingisthesame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0