Fredagsmys.

Ikväll blir det fredagsmys så det bara sjunger om det! :) Mikaela & Dalle kommer hit på middag, tänkte göra lasagne. Sen ska vi spela lite spel och mysa på.. Skulle faktiskt vara gott med ett glas vin, men tror ändå att jag skipper det. Ett glas kan så lätt leda till fler glas och det är jag inge sugen på.

Madde har varit här snart i 2 dagar :) Tycker det är mysigt när hon är här, plus att hon är så duktig och hjälper till med så mycket :) Tack gumman!
Idag ska vi nog ta en promenad upp till Bisches jobb och säga hej, tänkte även ta med mig bilen där ifrån. Så kan vi åka ut till mamma eller något.

Känner mig väldigt pigg idag med massa energi! Milton sov från 9-5 sen somnade han om och sov till halv 10, kan ju bero på det :)

Nu ska vi först se klarten film som vi började kolla på igår, The Notebook hette den, för er som tycker om kärlekshistorier kan jag verkligen rekomendera den! En väldigt bra film!

Kommentarer
Postat av: Mary Elle

ja eller hur. och sen att dom ska få ny identitet. ne, fyfan!

2009-08-14 @ 11:41:33
URL: http://missweed.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag tycker också att det är mysigt, och jag tycker det är så roligt att vara med Milton så jag hjälper mer än gärna till. :) Love you.

2009-08-14 @ 16:13:00
URL: http://madeleinewesth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0