Filmer.

Måste bara rekomendera några filmer som jag tycker är hur bra som helst!

Marley & Me -Jätte rolig men samtidigt lite sorglig.
The Notebook -Världens bästa kärlekshistoria! Ni som tycker om romantik måste se denna :)
Twilight -En av dom bästa filmera jag har sett! Och han är ju sååå snygg, kommer inte ihåg vad han heter men ni vet vem jag menar ni som har sett den :)
X-men Wolverine -För er som tycker on science ficton kan jag verkligen rekomendera den.


å vilket tråkigt väder det var idag! Jag som egentligen tänkte ta mig en tripp in till stan och köpa dom där skona, men det får vänta tills imorrn. Då skulle Katja komma å göra oss sällskap, och ta en fika på stan och surra lite :) Det blir trevligt!
Nu ligger Milton och roar sig själv på ett täcka på golvet, han älskar att ligga där och bara vara. Det trodde jag aldrig för en månad sen när man knappt kunde lägga han sig ifrån mig utan att han skrek. Allt blir bara bättre å bätte för var dag som går..

Nu blir det kaffe, sen kommer Tommy å gör mig sällskap. Han skulle även bjuda på middag idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0