?

Hade ingen bra rubrik till detta inlägg. Har egentligen inte så mycket att skriva heller, men i brist på annat så satte jag mig framför datan :)

Vid 11 imorse så kom Cimona hit efter att hon hade varit och besiktat bilen, sen åkte vi ner på stan. Gick och bytte en mössa som jag hade köpt till Milton på Kappahl, mötte sen upp Sara, Anette och Mikaela. Tog en fika på Tehuset.
Efter det så gick jag å lämnade in barnvagnen, jävlar om den inte är bra den här gången när jag får tillbaka den. Då ska jag ha en ny! Så är det bara.

Cimona skjutsade mig till mamma sen direkt, ville inte åka hem själv och glo. Blev bjudna på stuvakade makaroner och köttfärsbiff idag :)

Cimona har blivit så rund om magen nu, hon ska ju ha tvillingar! Längtar faktiskt tillbaka lite sen jag var gravid, men ändå inte :) Jag tycker att det är hemskt vackert att vara gravid, men ibland kan det vara en pina också. Speciellt med alla dessa hormoner som är upp och ner.

Nu ska mamman och Milton gå och bada, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0