En helt annan bebis.

När Milton blev 2 månader så var det nästan som att trycka på en knapp. Samma dag som han blev 2 månader så sov han hela natten, efter det så har han vaknat max en gång per natt, runt 4-5 tiden men sen somnat om igen å sovit till 8-9 ungefär. Han är inte alls lika gnällig längre, nu kan jag faktisk lägga han på en filt på golvet och han ligger och filosiferar för sig själv :) Det är så skönt! Och det är verkligen värt 2 månader av skrik och gnäll :)

Dom stunderna som har varit som jobbigast så har jag tänkt att det finns ju faktiskt dom som har det värre. Tänk dom barnen som har kolik eller ännu värre att dom är sjuka..
Bische har också varit så duktig, han hjälper till med allt. En dag då jag inte hade sovit på hela natten och han hade bara skrikit å skrikit sen han vaknade så ringde jag till Bische och grinade, då kom han hem från jobbet och tog Milton så att jag fick sova.
Sen får jag ju inte glömma bort hur mycket hjälp jag har fått från familjen och mina vänner. Det är verkligen guld värt!

Jaha idag är det skit väder. Jag som tänkte ta en promenad, men det får väl bli imorgon då kanske.
Nu sitter jag och väntar på Sara, vi ska skicka in en massa kort som vi ska framkalla. Funderar även på att göra en fotobok, det är roligt att ha :)

Ikväll kommer Tommy hit och äter middag, sen ska vi nog se en film. Är sugen på män som hatar kvinnor, har inte sett den än! Men alla säger att den är jätte bra, så det blir nog den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0