Bilder.

Gaahh jag blir galen. Försöker föra över bilderna till datorn sen i lördags men det är något fel på min minneskortsläsare verkar det som, och jag vet inte vart jag har kabeln heller..
Allting har blivit konstigt sen jag omformaterade datorn. Bische får fixa det där när han kommer hem :)
Har ju inte lagt in någon bild på sänggaveln än heller, men dom bilderna är också i kameran.

Är fortfarande lite seg idag faktiskt, så jag ska bara vara hemma. Det enda jag ska göra är att gå ner på ÖB och kolla om dom har vaser där, ska ha till dukningen på dopet. Fan nu är det inte länge kvar, jag är lite nervös faktiskt :) fast varför vet jag inte :)

Mamma kom med Milton vid halv 4 tiden igår, åh vad jag blev glad över att få han hemma igen. Då mådde jag inte dåligt längre :) Jag älskar den där pojken så mycket att det inte går att beskriva alltså! Ja jag är väldigt lyckligt lottad som har dom två finaste pojkarna som finns.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Marielle

ja den va gigantiskt lägenheten :) trodde man aldrig skulle ha sån tur å hitta en sån lägenhet. och de bästa av allt, bara 5400:- i hyra. . jag höll på å tappa andan när jag hörde de. . de e ju akelius som hade den lägenheten. du får väl hålla utkik på deras hemsida :)

2009-08-31 @ 17:52:00
URL: http://mariellesvensson.blogg.se/
Postat av: Marielle

köpmangatan. . ja, vi fick ½ trappa upp men bottenvåning e de bästa. sånt man får vänta på tills man skaffar hus :)

2009-08-31 @ 18:25:19
URL: http://mariellesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0