Barnvagn.

Bische var och lämnade in våran barnvagn på lagning idag, lite less man blir när man köper en splitter ny vagn å den går sönder efter så här kort tid! Två av hjulen gick knappt att få på om man tar av dom, och alla hjulen "vobblar" liksom, plus att den gnisslar. Usch vad irritersamt.. Och sen så fick ju världens fulaste lånevagn! Trehjuling som jag hatar, ursäkta ni som har en, dom är säkert jätte bra. Men jag tycker inte om dom.
Jag hoppas verkligen att det går fort tills vi får tillbaka den.

Var ju på BVC idag. Nu har Milton passerat 5 kg, jippie! och han har nästan växt 10 cm sen han föddes. Vi träffade ju en läkare idag eftersom dom gör en koll när bebisarna är 2 månader, han tyckte att Milton skelade lite så han skickade en remiss till ögon. Han sa att det brukar oftast gå över av sig själv men han ville ändå att en expert skulle kolla på det. Jag ser det inte, men han sa att det var så lite att det knappt syns.

Blev bjudna på lax idag hos Sara. Det var huur gott som helst! Har inte ätit lax sen innan jag blev gravid så det var ett bra tag sen. Tack så mycket gumman!

Sitter å funderar på om man kanske skulle ha krypit ner i sängen, finns ju ändå inget att göra, haha.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: TOBBE

tycker du ska se på marley&jag. den är rolig och sorglig. så ge filmen en chans.tror inte du kommer bli besviken. jag vart inte det iaf :)

2009-08-06 @ 13:53:49
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0