Vecka 30 & inflyttningsfest.

Är väl på ett ungefär vad jag kommer skriva om i det här inlägget.

Shit! Bara 10 veckor kvar nu. Jag tycker att det börjar gå alldeles för fort nu :) börjar kännas lite stressigt.. Vi har både flytt, byte av bil och IKEA kvar. Måste säga åt mig själv att ta det lilla lugna :) det hinns nog..

Igår så var vi på inflyttningsfest hos Tobbe i Häggenås (!), för mig så var det en ganska konstig kväll. Konstigt folk, konstiga kommentarer och konstiga frågor. Det var jätte roligt att träffa tobbe och co igen, men ja.. Vet inte riktigt vad jag ska säga mer om gårdagen.
Har iaf kommit på en sak, det går jätte bra för mig att vara nykter med mina nära vänner när dom dricker. Men att sitta nykter bland folk som man inte känner, nej det går bara inte. Man har inte roligt att sitta nykter själv medans alla andra är full, så är det bara. Och är det någon som säger nånting annat så ljuger ni! haha ;)

B är så klart bakis idag. Men jag tvingade upp han 10 imorse och sen åkte vi på Dollar i svenstavik. Handlade mest lite små grejer, skurmopp och lite annat sånt här måste ha tråk grejer :) B hittade en jätte söt napp där det stod bebisens namn som han ville köpa. Men vi vet ju inte riktigt vad han ska heta en så då får vi väl köpa en av varje då sa jag :) Men vi väntar nog med namn nappar tills han har tittat fram.

Alltså jag längtar så mycket! Jag börjar alltid gråta när jag tittar på något förlossninsprogram, tänk när man får se han för första gången. Ja det finns nog ingen bättre känsla än det.

Nu ska vi åka å köpa pizza :)

Kommentarer
Postat av: Kickan

Har tobbe flyttat till häggenås?

varför då om man får fråga?

2009-04-05 @ 23:48:40
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Maggan

Hej hej :)



Kan bara säga att jag åker upp till Piteå på onsdag.



Kram å sköt om dig/Maggan

2009-04-06 @ 20:38:41
URL: http://karinmargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0