Sista påsken..

En vän till mig skrev till mig här om dagen och undrade om det kändes konstigt att detta var sista påsken som vi var själva, och då slog det mig.. Detta är ju sista påsken det bara kommer vara vi två, sista julen och sista nyårsafton. Min sista födelsedag, när jag fyller år nästa gång så är jag MAMMA! :) jag har nog lite svårt fortfarande att inse det, därför skriver jag och tänker mkt på det.
Frågade B idag om han var nervös inför det som kommer att komma, -inte ett dugg, svarade han. Känns otroligt skönt, för då blir jag lugn också. Vecka 30+2 idag, längtar tills jag blir av med magen faktiskt. Ryggen börjar känna av det vilket inte är så skönt..

Påsken i år (våran sista påsk som två!) :) har jag och B i princip bara jobbat. Tråkigt med tanke på det härliga vädret som har varit, men det blir bra med pengar. Har ju iaf varit ledig idag.
Klev upp vid 9 imorse, åt lite frukost sen åkte vi iväg till mamma. B bytte till sommardäcken på bilen, jag städade den invändigt sen fick han tvätta och vaxa :) Den blev sååå fin! Nu ser den ut som den gjorde när vi köpte den. Det tar faktiskt emot att sälja den. Hoppas bara att vi hittar någon som känns lika bra som denna.

Har haft det mkt trevligt i helgen med tommy, stefan och sara också. Tack! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0