middag.

Har just kommit hem från jobbet och sitter å gruvar mig för att gå å göra middag. Har så ont i ryggen idag, mkt spring på jobbet så jag är lite mör. Idag blir det iaf stuvade makaroner.
Jag som var så sugen på pannkaka (!), men det var inte B så då fick det bli det istället.

Nu känner jag mig fräsch i håret iaf. Nyfärgad och nyklippt :) Tack Erika! jag vet att du läser ;) och tack för alla de andra sakerna!

Från något annat till något annat..
Jag har egentligen inte så mkt att skriva om :) igår så började vi på den här familjegruppen, kändes lite konstigt men samtidigt bra. Vi var ju dom yngsta där iaf, alla andra var 30+. Men jag tror säkert att det är väldigt nyttigt att gå på sånt där med första barnet, nästa vecka ska vi på BB och kika. Det blir säkert kul.
Inatt då drömde jag att jag var på förlossningen, allting gick så smidigt och bra i drömmen så jag hoppas att det var en sann dröm :)

Ikväll kommer det någon och ska kolla på lgh. Hoppas för alicias skull att han vill ha den :)
so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0