Ledighet..

.. Är underbart! Jag har bestämt mig. Jag vill bli som Gaby i desperate (den gamla gaby), haha.. Så nu får B skynda sig att göra karriär så att jag kan göra karriär som hemmafru, haha.
Är väl också mer eller mindre i en "jobbsvacka" nu, tycker inte alls om att gå till jobbet. Har dock inte så länge kvar nu tills man får vara "ledig". Men sen kommer man nog längta tillbaka till jobbet :)

Har varit ledig i tre dagar nu, men imorgon så är jag tillbaka.
Var på stan och fikade idag med Sara och Mikaela, träffade Kajsa och lilla Liam också, han är så söt! Längtar tills min kille blir stor, eller nä nu ångrade jag mig. Jag vill att han ska vara liten och söt och aldrig komma i trotsåldern. :) Men vi på EG ska ju få A-barn!

Nu vankas det snart helg igen också. Vi ska ner till Ramsjö och fixa lite med bilen tills vi ska sälja den.
jag vill inte sälja den! fan..

Nu ska jag få lite massage, min rygg håller på att gå av. Och ändå så har jag inte jobbat på tre dagar! Jag får ont bara av att gå på stan, eller sitta i soffan.
B är ju så gullig som masserar och tar hand om mig. Jag gissar på att han längtar tills detta är över ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0