Jag & älskling.

Idag har vi haft lite tid för oss själva.. Bische tog ledigt idag och ska jobba resten av helgen eftersom jag ändå ska jobba och denna dag var den enda som jag hade ledigt.
Så imorse åkte vi till BM, allt såg bra ut, han växer som han ska och alla värden var bra :) Efter det åkte vi och åt lunch, barnens hus efter det och sen ner på stan en sväng å kikade. Det enda vi köpte på hela dagen var en ny keps till B för 49kr, inte likt mig :) Hittade iaf en jätte bra skötväska på barnens hus för 399kr som vi ska köpa, billigt å bra. Den andra som vi tänkte köpa kostade över 600 och den här som vi hittade nu är säkert lika bra.

Blir iaf lite påskfirande för oss även fast vi jobbar, eller fira och fira. Firar man ens påsken?
Imorrn ska vi ut och äta med tommy och hans dejt, kommer bli mkt trevligt.
Sen blir det påskmiddag hos mamma på lördag, sen vet jag inte riktigt om pappa å dom skulle komma upp på söndag, men vi får se.

Nu ska jag fixa naglarna sen blir det väl sova.
Tack så mkt för middagen idag Mikaela och Dalle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0