Härliga sol!

Nu äntligen så är det vår/sommar, värmen som har varit i helgen har varit underbar. Dock så har jag jobbat hela helgen så jag har inte fått njutit så mkt av solen som jag skulle vilja, men men.. Har ju hela sommaren på mig :)

Orkar egentligen inte skriva så mkt nu, men jag kände att jag var tvungen att uppdatera och skriva nåniting.
Har hållt på att packa för fullt sen vi kom hem. Nu är det bara 2 dagar kvar tills vi får sova i stor säng och aldrig mer behöva diska/leta parkering! :)

Imorgon är jag ledig så då ska jag packa det sista, sen blir det jobb på tisdag och sen flytta alla grejer. På onsdag ska jag hit och städa den här lägenheten, sen har jag väl det jag gör i den nya lägenheten. Sen ska vi på IKEA på lördag, hoppas bara att min rygg pallar.
Har fullt upp i veckan om ni undrar varför jag inte uppdaterar.

Ha det bra så länge!



Kommentarer
Postat av: Katja

Värsta Suck att du fick jobba i finvädret, så jävla suck alltså!

2009-04-27 @ 21:17:31
Postat av: Anonym

Värsta suck att du fick jobba i finvädret, så jävla suck alltså!

2009-04-27 @ 21:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0