Chocktillstånd.

Detta inlägg vill jag tillägna min vän Mikael Stenberg som längre inte finns ibland oss.

Jag är fortfarande i chocktillstånd.. Det är ju helt ofattbart! Varför?
Du har inte sagt nånting, bara varit som vanligt. Vi skulle ju ses när du skulle på forum!
Jag önskar att det fanns något som man kunde ha gjort..

Vi har haft våra upptåg du och jag. Sommaren 07 har jag nog mina roligaste minnen ifrån.
Men sen flyttade du till södra sverige och vi har nu inte setts sen yran. Men vi har ju pratat via msn å telefon, men ingenting, ingenting har du sagt! Jag förstår ingenting.

Ger din familj en extra tanke i denna svåra stund och sorg.

Vila i frid, kommer aldrig glömma dig.



Kommentarer
Postat av: Macknow

Vem är det och vad har hänt?



Kram på dej!

2009-04-07 @ 19:09:46
URL: http://macknow.blogg.se/
Postat av: Kickan

Har jag träffat han Linda?

2009-04-09 @ 00:14:11
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0