Bische.

I min lista så kommer Bische alltid vara nr.1, men på en förtjänad andra plats så hittar vi Vin Diesel.
Han är en riktig goding, ellerhur tjejer? ;)
Var som sagt och såg F&F 4 i söndags, tyckte den var bra faktiskt, undra varför? haha

Och nu är det bara 60 dagar kvar tills bebis kommer! jag kommer inte sakna att vara gravid, inte ett dugg faktiskt :) Däremot kommer jag sakna hur nära jag och bische har kommit varandra under tiden jag har varit gravid, känns som att jag bara blir mer och mer kär för varje dag. När bebis kommer så kommer vi inte ha lika mkt tid för varandra, men något som jag är helt säker på är att bische fortfarande kommer vara lika go och snäll mot mig, världens bästa pappa och snart kanske blivande man ;)

Har kommit på ett till namn nu också föresten, eller det var Kajsa som gav det som förslag :) Neo, vad tycker ni om det?
Isak, Milton eller Neo. Tänk om han kommer ut och så är han inget av dom namnen, vad fan ska jag göra då? haha.. Tycker att det är skit svårt med killnamn, har många fler tjejnamn på lager. Nästa gång ska det komma en liten flicka, det har jag bestämt! Men det kommer dröja, ett bra tag :)

Nu kommer tommy snart. Då blir det till att hinka kaffe och titta på desperate!

Kommentarer
Postat av: MAcknow

Ja Neo är jätte fint! Ta det =)

Jag ville att Alfons skulle få heta det i andra namn, men det ville inte Mogge :(



Passa på att tavara på den tiden ni har nu, typ kolla på film mitt på dagen, stor handla i lugn och ro, prata i telefonen lääänge, var uppe sent, ta sovmorgon, alla sånna smågrejjer saknar jag!! Krogen kan jag vara utan (typ) men alla småsaker som man tar förgivet annars blir lite mer kompliserad med små barn..Man vill ju inte direkt ha barnvakt för att kunna titta på en film mitt på dagen..Fast det skulle man behöva!! Och kom ihåg sen när han har kommit, var inte rädd att be folk om barnvakt!! Det är man värd som föräldrar!

Ha detbra!

2009-04-21 @ 21:41:01
URL: http://macknow.blogg.se/
Postat av: Agneta

Jag tycker Neo är super fint gumman =) Pussokram

2009-04-21 @ 22:25:56
Postat av: Andreas

Vin Diesel, är det inte då alla offerdalsbor köar vid macken?

2009-04-22 @ 00:42:24
URL: http://an3azz.blogg.se/
Postat av: Mamma / Maggan / Mormor

Neo, ja varför inte gulligt och orginellt :)



Kram

2009-04-22 @ 08:35:33
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: Anna

Neo var fint fast det var Milton också ;-)

2009-04-22 @ 10:37:38
URL: http://nothingisthesame.blogg.se/
Postat av: Jane

Jag röstar på Neo =)

2009-04-24 @ 14:17:35
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Kim

Neo är ju super gulligt :)

2009-05-05 @ 10:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0