Kanske är dax!

Att skriva lite här. Fan vad dålig jag är på det här med blogg :)

Jaha vad har hänt på sistone då? Flytten är iaf klar, såå skönt att bo stan. Men soffan som vi har beställt kommer inte förän sista vecka i oktober. gaah! kan ju inte sätta upp nå grejer i vardagsrummet, för man måste ju mäta efter den. Så det är lite suck, men men.
Annars så rullar allt på som vanligt.

Anledningen till varför jag inte skriver så ofta är väl för att det nästan aldrig händer något nytt, haha.

Länge sen man var ut också. Nästa helg så ska ju crossfire vara på o´learys, skulle vara kul att gå då,men som vanligt så jobbar jag. B kanske ska väl kanske dit så han får väl dokumentera med bilder då istället, så får jag ligga hemma å tycka synd om mig själv, haha :) Visst kan man gå ut å sen gå på jobbet, men jag blir ju så jävla seg, så det är inte värt det.
Vuxen poäng till mig! :)

Ett litet samtal från luch rummet på jobbet här om dan:
F: Det är någon som har försökt göra barnkorsordet men inte klarat det.
M: Men hur svårt kan det va?! Motorfordon som rimmar på fil.

HAHAHA, var länge sen jag skrattade så mkt. Dock inge roligt om man inte var där, men man fick ju en rolig stund på den lunchen iaf :)

Nä, jobb imorgon så nu är det godnatt. Jobbet kommer alltid först. Eller?
Vuxen poäng igen! :)
natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0