Händelserik vecka..

En liten uppdatering från förra veckan.

Måndag: Jobbade hela dagen. Sen hem och städa. Det var suck!
Tisdag: Jobbade hela dagen. Sen hem till frida och blev bjuden på middag, super gott! tack stumpan.
Onsdag. Jobbade hela dagen. Sen till Mikaela på ljusparty.
Torsdag: Jobbade hela dagen. Sen åkte jag och denise hem till sara och blev bjuden på middag. Tack för det :)
Fredag: Jobbade hela dagen. Sen hem å städade lite, sen kom syster och vi sjöng lite singstar och grejade på. Tyckte synd om mina grannar då, haha :)
Lördag: Först stan med frida och mikaela, lite shopping blev det. Sen party! Blev full som en kastrull och höll nästan på att få följa med farbror polis, minns inte riktigt hur jag pratade mig ur det. Men vaknade iaf upp i min egen säng :) Hade roligt iaf! Och det man inte minns har inte hänt, ellerhur F? :)
Söndag: Bakis som en gnu, kan man säga så? haha.. Pizza och film med tommy, det var mysigt.

Nu så är det en ny vecka, och jag har mkt att göra. Känns som att man inte hinner med. Kan inte dagarna vara lite längre?
Längtar tills semester, redan! haha. Fan vad skönt det skulle vara med en sista minuten, kanske ska försöka komma iväg någon gång efter jul. Känns som att jag och B skulle behöva det.

Nu känns det som att man skulle behöva sova lite. Fick inte mkt sömn i helgen.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Uppdatera oftare!!! :D

2008-10-09 @ 11:12:13
URL: http://mikalela86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0