Förslag?

Sitter här å funderar på hur man roar sig utan alkohol. Låter sjukt, men vad gör man en helg om man vill vara nykter?
Alla andra dricker ju å går ut.. Men jag är less på krogen. Jag är less på att dricka överhuvudtaget.
Vuxenpoäng igen? :)

Jag uppskattar mer en god middag med något glas vin, mkt trevligare. Och man slipper både huvudvärk och ångest dagen efteråt, förhoppningsvis :)

Nu till nånting annat.. Jag vill ha våran soffa! Jag vill att våra gardiner ska komma! Så att man någon gång får lite ordning här hemma.. Den som väntar på nånting gott.
På lördag ska vi iaf måla om i hallen, det kommer göra mycke.

Längtar tills desperate housewives, gossip girl, ugly betty och alla andra bra program börjar. Är så mysigt med tv kvällar, tända lite ljus å dricka te.
Visst kan man ladda ner dom, men det blir ändå inte samma sak tycker jag. Det är ju en spänning att vänta vecka till vecka..

Så vad gör man en helg utan alkohol å pengar?

Kommentarer
Postat av: Alicia Keys

Nästan skrämmande vad du plockar hem vuxenpoäng gumman!! Vad har hänt med dig sen jag åkte?!;)

Eller är det min lägenhet som smittar av sig alla vuxenkänslor?;)

Vil se lite bilder "hemifrån" snart, så jag får se hur ni har det! Så släng fram kameran (Om du inte tappat bort den igen förstås;) och ta lite bilder.. puss&kram från mig!

2008-09-17 @ 05:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0