sjukt trött.

Jag visste att jag skulle bli lite tröttare, men inte så här!
Jag orkar ju inte göra någonting, när jag kommer hem från jobbet så skulle jag helst bara vilja äta och sen gå och lägga mig. I söndags klev jag inte upp förän halv ett, och vi gick och la oss typ 12 på lördagen, och ändå så kände jag mig inte utvilad. Vill knappt prata med någon längre, och ännu mindre umgås med någon. Förstår inte riktigt hur bische står ut med mig, haha.. Börjar gråta för ingenting, och ja.. är bara allmänt knäpp :)
Hoppas detta går över snart, så att man blir normal igen.

Helgen har varit bra, skönt med ledighet för en gångs skull. I lördags så var jag på julbord med jobbet, det var trevligt. Var dock inte så god mat, men trevligt sällskap och bra underhållning.
Fick höra en grej också som var mindre trevlig. Förstår fan inte hur man kan slänga ur sig något sånt, du vet vem du är. Efter det så ville jag bara åka hem, så jag var hemma runt 10.

Tack bische för att du alltid finns där och stället upp för mig. Du är min klippa.

Nu blir det CSI, sen sängen och massa mys.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Uscha, hoppas det går över snart gumman...men du vet ju att ALLT kommer vara värt det i juni!:D Håller tummarna för att det blir den 14:e!!;)

Hade så gärna velat vara med er på julbordet på gamla! Fattar fortf inte att dom lät er komma tillbaka efter förra året!;P



Ge dig själv en bamsekram från mig! Saknar dig.

2008-12-14 @ 20:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0