glass i stora lass :)

Har börjar blivit sjukt sugen på glass, jag som knappt äter glass i vanliga fall.
Skulle gärna äta det istället för riktig mat. Nu har jag till och med börjat må illa när jag ska äta middag, från början var det iaf bara på morgonen. Är ju i vecka 11 nu så nu borde ju snart illamåendet gå över, men för mig blir det bara värre och värre.. Jag hoppas att det snart går över, gahh blir galen annars.

Annars så är allt som vanligt. Jobbar typ hela tiden, varannan vecka så blir det 7 dagar i streck. Jag kommer aldrig klara av det sen, känner mig redan sjukt trött när jag är på jobbet och även när jag kommer hem.
Blev ett inlägg om min graviditet det här, men vad ska jag annars skriva om? :) Det är ju det som är den stora händelsen i mitt liv :)

Jag är säker på allt kommer bli så bra. Jag och B har det bättre nu än någonsin.
Han är och kommer alltid att vara mitt livs stora kärlek.
Puss till dig älskling.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag är så glad för eran skull :)

2008-12-01 @ 22:19:00
URL: http://mikalela86.blogg.se/
Postat av: ChefsMicke

Också Glad för eran skull... Allt låter super!! P.s Ska skicka lite glass på posten... Kram

2008-12-02 @ 01:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0