flytta?

Snart så finns det ingen annan utväg.
B måste ha ett jobb så är det bara. Han har tittat lite på ett jobb i Kiruna, i Kiruna tänker ni nu, haha.. men vad gör man inte? Jag kan flytta i princip vart som helst, bara jag också har ett jobb dit vi flyttar så klart. Och det är ju ett stort plus om vi flyttar någonstans dit det finns elgiganten, för då kanske jag kan bli förflyttad. Och kors i taket så fanns faktiskt elgiganten i kiruna, haha :)

Ja vi får se.. Det är bara lite prat från våran sida, men får han inget här snart så måste vi. Så enkelt är det. Vill ju inte direkt börja med att ha dålig ekonomi när våran lilla sötnos kommer till världen.
Det ordnar sig, det gör det alltid. Vi får komma överens om en lösning, snart.

Jobb hela veckan lång. Men är ledig till helgen, ska bli så skönt. Strax över en vecka var till jul också! känns ju inte direkt som det. Tycker julen är mysig. Men kommer bli mkt stress känns det som, jobbar till 22.30 dagen innan jul, sen till mamma på julafton. Sen 40 mil fram och tillbaka till pappa på juldagen, suck! å sen börja jobba kl 7 på annandagen, mellandagsrean börjar då. SUCK! och sen är det nyår.. Jobbar nyårsafton också, men för mig spelar det ingen roll. Ska ju ändå inte göra något speciellt, och det är fina pengar att jobba då också. Blir nog middag hos mamma på nyår, sen ska vi nog en sväng till Oviken.

Nog om mig. Är Bodyguard på femman nu, för den har man aldrig sett förut va? haha.

bye.

Kommentarer
Postat av: linnea A

Hej Linda!

Ville bara säga grattis till graviditeten!! Jätteroligt. Försökte hitta dig på familjeliv men där fanns du inte hörde jag från Sara, eller om hon inte visste..Så då skriver jag här! Hopaps du mår bra! /linnea A

2008-12-17 @ 13:38:07
Postat av: Linda

Tack! :) jag kommer nog snart på familjeliv också. Finns du där?

2008-12-18 @ 20:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0