Yes!

Jag är inte så bra på det här med bloggande ja :) Jag som sa att jag skulle uppdatera den varje dag nu när jag har köpt dator. Men det är ju så mkt annat som händer hela tiden.

Yran veckan var helt okej. Utgång lördag, måndag, onsdag, och så var vi in på lördan på yran å såg uggla och även el presidento. Hade riktigt kul! Var inte riktigt lika mkt röj som det var förra året för min del, men det var nog lika bra det. hihi.

1:a september flyttar jag till Brogränd, ska hyra den i andra hand ett år. Men gud så skönt det kommer bli att bo i stan!

Ikväll ska jag och B till några vänner å dricka lite vin, men det blir ingen utgång för min del iaf.



För övrigt så mår jag hur bra som helst, ångrar mig inte en sekund.
Förlåt iaf. Men ibland så måste man tänka på sig själv.

Kommentarer
Postat av: marre

ååååååååååh, en uppdatering på bloggen ?:)

2008-08-16 @ 19:10:10
URL: http://marielle86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0